قبل از بررسی ترند کفش سال ۲۰۲۱ ،لازم است درباره ی  معنای دقیق آن صحبت کنیم .

اصطلاح ترند در فضاهای مختلفی و حتی در شبکه های اجتماعی استفاده میشود اما وقتی در دردنیای طراحی لباس و بازار از آن سخنی به میان می آید، منظور سبکی است که در یک دوره زمانی روی بورس و یا محبوب و پرطرفدار است.

ترند ها خیلی سریع تغییر میکنند  وقتی صحبت ازترند لباس می‌شود، منظور آخرین روند مد یا ترند در دنیای فشن است.

پس ما در این مطلب آخرین سبک های محبوب و پرطرفدار کفش در زمستان امسال را بررسی خواهیم کرد .

ترند چیست ؟

در سالهای اخیر طراحان لباس به واقعیت ها بیشتر توجه کرده اند . امسال نیز در تعیین ترند کفش زمستان، شاهد این هستیم که کفش های راحت تر و کاربردی تر محبوب تر هستند .

درواقع ترند کفش سال ۲۰۲۱ چه در کفش های پاشنه دار و چه بوت و چکمه و حتی کفش های روزمره همگی بیانگر راحتی و کاربردی بودن این کفش هاست .

این اتفاق خوبی است! چراکه شما برای مراقبت از سلامت پاهایتان نیاز به کفش هایی دارید که در درجه ی اول استاندارد،راحت و کاربردی باشند . و امسال این ویژگی سازنده ی ترند امسال است . یعنی برای مد روز بودن کافیست به سلامت پاهایتان توجه کنید .

چکمه کامبت سال ۲۰۲۱
چکمه کامبت

۱.چکمه ی زنانه کامبت مدل دکتر مارتینز:

قبلا این مدل چکمه های زنانه فقط  مختص  برند دکتر مارتینز بود اما الان این مدل چکمه هارا برند های مختلف تولید میکنند .

بوت های کامبت در دهه ۹۰ میلادی هم در استایل زنانه و هم مردانه به کار میرفت و بسیار پرطرفدار بود . امسال نیز این مدل بوت ها ترند شده است. واین مدل به دلیل راحتی که دارند ، مناسب استفاده روزمره هستند.

نیم بوت چلسی

۲.نیم بوت های چلسی

چلسی یک مدل معروف برای نیم بوت های مردانه است . این مدل دوطرف کش دارد و لژ دارد ..

امسال نیم بوت های زنانه چلسی طرفدار های زیادی دارد .مدل های ساده تر این نیم بوت های زنانه برای استایل های شیک و رسمی و مدل هایی که لژ بیشتری دارند مناسب استایل های جوان پسند تر و دخترانه است .

ترند کفش سال ۲۰۲۱
چکمه های خیلی بلند

۳. چکمه های بلند زنانه تا روی ران

این مدل کفش های زمستانی طرفداران خاص خود را دارند . معمولا این چکمه هارا نمیتوان برای استفاده روزمره به کاربرد و بیشتر مناسب مهمانی ها هستند .

این بوت های بسیار بلند را میتوانید به راحتی با لباس های مجلسی مثلا یک دامن کوتاه یا حتی یک کت شیک ست کنید و یک استایل خیره کننده مجلسی بسازید .

در ضمن جنس چرم ترند زمستان سال ۲۰۲۱ است . لذا اگر چکمه های بلند خود را از جنس چرم انتخاب کنید یقینا استایل جذابتری خواهید داشت .

بوت ترند سال ۲۰۲۱
بوت زنانه مدل سوارکاری

۴. بوت زنانه مدل چکمه اسب سواری :

اگر طرفدار بوت های ساده تر هستید قطعا این مدل بوت تا زیر زانو با پاشنه های تخت یا بلند میتواند انتخاب شما باشد . در ترند سال ۲۰۲۱ این مدل بوت ها  که طراحی آنها الهام گرفته از چکمه های اسب سواران است به چشم میخورد .

این مدل بوت ها در رنگهای متنوع تولید شده اند و برای داشتن یک استایل روزمره زمستانی بسیار مناسبند .

این بوت های تا زیر زانوی جذاب را میتوانید با دامن یا با شلوار لی تنگ استفاده کنید .

۵. بوت و نیم بوت چرم چروک خورده

اگر دوست دارید کفش زمستانی شما متفاوت و خاص باشد به نطر میرسد گزینه درستی را انتخاب کرده اید .

مدل بوت و نیم‌بوت زنانه با حالتی کمی آزاد و نچسب و شل که باعث به وجود آمدن چروک در بخش رویی کفش می‌شود این بوت ها ی چروک پارسال نیز مد بود و امسال در ترند زمستانی به چشم میخورد .

این بوت ها در مدل بلند وتا روی ران هم طراحی شده اند پس اگر مایلید که استایل خیره کننده ای داشته باشید این کفش انتخاب خوبی است . در واقع با یک تیر دو نشان زده اید .

ترند کفش سال ۲۰۲۱
بوت نوک تیز

۶. چکمه و کفش زنانه نوک تیز :

در دهه ی گذشته کفش های نوک تیز بسیار غوغا کرد . امسال نیز طراحان برای بازگرداندن ظرافت زنانه به کفش های زمستانی آن را تکرار کرده اند .

پوشیدن یک چکمه یا کفش پاییزی نوک تیز و احتمالا با پاشنه ی بلند نشان میدهد شما شیک و طرفدار مد روز هستید .

افرادی که مایلند خود را از فشن و مد مطلع نشان دهند قطعا این کفش را انتخاب میکنند .

۷. کفش و بوت های زنانه با زیره های عاج دار:

اگر در مناطق بسیار سردسیر زندگی میکنید . انتخاب شما یقینا باید این کفش باشد چراکه ضمن اینکه راه رفتن بر سطوح یخ زده و کوهستانی را بسیار راحت میکند ،مد روز نیز هست .

این کفش ها یکی از خیره کننده ترین ترند های زمستان سال ۲۰۲۱ هستند .

بوت گلدار برای زمستان ۲۰۲۱
بوت های گلدار ترند امسال

۸. بوت و نیم بوت های گلدار

معمولا پارچه های گلدار چه در کفش و چه در لباس مناسب بهار و تابستان هستند و انتخاب آنهابرای استایل زمستانی یک ساختار شکنی است .خلاصه آنکه اگر طرفدار پروپا قرص فوصول گرم سال هستید باید چکمه های گلدار بپوشید!

طرح‌های گلدار مخصوص پاییز و زمستان معمولا از رنگ‌های گرم‌تری مانند قهوه‌ای، قرمز تیره، شرابی یا چرم سبز درست می‌شوند. تا لااقل در انتخاب رنگ با اصول تیپ زمستانی همراه شده باشند .

بوت و چکمه رنگی
چکمه های رنگی
۹.بوت ها و چکمه های رنگی

گفتیم که ترند سال ۲۰۲۱ کاربردی بودن است . اما در کنار آن سعی کرده است به ما بگوید که دامنه انتخاب خود را گسترده تر کنیم! همیشه برای انتخاب چکمه و بوت سراغ رنگ های تیره میرویم . اما تا به حال به چکمه ی آبی فیروزه ای یا بوت قرمز فکر کرده اید ؟ کمی جسورانه است اما استایل فوق العاده ای به شما میبخشد .

امسال در زمستان ۲۰۲۱ رنگ های جدید رو امتحان کن !

کفش پاشنه گربه ای
پاشنه ی گربه ای
۱۰. کفش های پاشنه گربه ای

دلیل اصلی محبوبیت این نوع پاشنه ها راحتی فوق العاده آنهاست . کفش های با پاشنه ی گربه ای ظرافت خاصی به قدم های شما میدهد . ترکیب این چکمه ها و بوت ها با استایل های لایه لایه و پرحجم زمستانی تناسب خوبی را ایجاد میکند .

این پاشنه ها ضمن اینکه ترند سال ۲۰۲۱ هستند (چون بسیار راحت و کاربردی هستند ) مناسب استفاده ی روزمره شما میباشند .

از میان همه ی این مدل ها شما طرفدار کدام کفش زمستانی هستید ؟

ما به شما بیش و پیش از هرچیزی راحتی و سلامتی را توصیه میکنیم . زیرا در بین بازار متنوع امروزه آنچه که به سختی به دست می آید سلامتی پا های شماست .

برگرفته از :http://vogue.com/

سه شنبه 7 بهمن 1399
بؤلوملر :