کفش اسکچرز

کفش اسکچرز یکی از محبوب ترین کفش ها در سطح جهانی می باشند .که در زمینه کفش های طبی شهرت فراوانی را با توجه به تکنولوژی بکار رفته در ساخت کفی و زیره این کفش ها کسب کرده است .و توصیه پزشکان برای بیماران آرترروزی، و بیماران دارای کمر درد و پا درد می باشند.این کفش دارای انواع گوناگون مردانه و زنانه همچون مدل go walk، اسکچرز go run و ده ها نوع دیگر می باشد.

تکنولوژی بکار رفته در کفش اسکچرز

با توجه به تکنولوژی بکار گرفته شده در کفش اسکچرز بر خلاف سایر کفش ها فرم و شکل اولیه خود را از دست نمیدهند. و حفظ می کنند. و از رسیدن آسیب به کمر و پا جلوگیری می کنند.

این کتونی ها با داشتن بالشتک های تزریقی Eva در کف خود باعث دوام کفش می شود .و همچنین ضرباتی که در هنگام دویدن یا پیاده روی در اثر شوک ایجاد شده ممکن است به پاها یا زانوها وارد شود را جذب خود می کند .و از این ضربات جلوگیری می کند.

مدل go run:

تکنولوژی این کفش به گونه ایست که کفش با استفاده از الیاف مصنوعی در ساخت آن دارای سبکی در حد بالایی شده است. همچنین برای جلوگیری از تنش های وارده بر پا و زانو در هنگام دویدن یا پیاده روی از دو ماده رزالایت و رزاگریپ در تولید این محصول استفاده شده است .که لایه رزالایت تنش ها را جذب کرده و رزاگریپ که ساختار سختر و خاصیت چسبندگی را داراست. با ایجاد اختلاف ارتفاع در تلاش بر سر پا نگه داشتن دارنده کفش است.

کفش اسکچرز go walk

 

کفش اسکچرز مدل  go walk:

با استفاده از الیاف مصنوعی در ساخت رویه این کفش، تلاش برای جلوگیری از تعریق پا و نفوذ هوا به داخل کفش شده است .و به این شکل جلوگیری از بیماری های پوستی انجام گرفته است.

 

پنجشنبه 2 بهمن 1399
بؤلوملر :