آشنایی با کفش اسکچرز در بازار محصولات تولیدی کفش؟

 کفش اسکچرز از معروف ترین برندهای آمریکایی است. که در سال ۱۹۹۲ در شهر منهتن توسط رابرت گرین برگ افتتاح شد. این شرکت در ابتدای کار خود به تولید کفش  و اسکیت در شهر منهتن نیویورک پرداخت. که بعد از چند سال به واسطه تبلیغات شخصیت های معروف دچار چنان محبوبیتی در میان مردم گشت که توانست محصولات خود را به دیگر کشورهای جهان نیز صادر کند.

این شرکت به دلیل بستن قراردادی با صاحبان اسب مسابقه کالیفرنیا در سال ۲۰۱۴، توانست آرم برند اسکچرز را بر روی لباس های مختلف اسب و صاحبان آنها داشته باشد. این شرکت طولی نکشید که در میان انواع برند های کفش دیده شود. به دلیل کیفیت بالای کفش اسکچرز آوازه این برند تا قاره های آسیا، آفریقا و حتی اروپا نیز کشیده شد.

شرکت اسکچرز با داشتن نیروی کار مجرب و متخصص و همچنین دستگاه آلات پیشرفته و به روز در زمینه تولید کفش، توانسته انواع مختلفی از کفش مردانه، زنانه بچه گانه و کودکانه را تولید و وارد بازار فروش بکند.

انواع کفش اسکچرز

به دلیل تنوع مختلف کفش اسکچرز شما به راحتی می توانید کفش مورد علاقه خود را در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت انتخاب نمایید.

از معروف ترین آنها می توان به کفش های ورزشی این شرکت اشاره کرد.

قبل این که شرکت اسکچرز به تولید کفش های ورزشی اقدام کند، کفش های ورزشی موجود در بازار بعد از مدتی استفاده به سرعت از شکل خود درمی آمدند و به کمر و پا آسیب می رساندند؛ اما بعد از ورود کفش اسکچرز ورزشی مرغوب و سبک به بازار این مشکل نیز برطرف شد. و دیگر نیازی به خرید کفش های گران و بی کیفت از بازار نبود.

شرکت اسکچرز به دلیل استفاده کردن از بالشتک های تزریقی Eva در کفی کفش های ورزشی تولیدی خود، توانست ویژگی های زیر را به کتونی های اسکچرز آنها اضافه کند:

  • طول عمر زیاد،
  • دوام و مقاومت بالا در شرایط مختلف آب و هوایی
  • وزن بسیار سبک
  • شفافیت بالا
  • نداشتن بوی بد نسبت به پلاستیک
  • جذب شوک حین راه رفتن
  • ظاهری زیبا و عملکردی فوق العاده
  • زیره ای پلاستیکی و کاملا انعطاف پذیر.

انواع کفش اسکچرز

 

نمایندگی اسکچرز در ایران

با توجه به محبوبیت برند اسکچرز در دنیا و همچنین در کشور ما، نمایندگی های زیادی در ایران وجود دارند. که این محصول را برای هموطنان ما با کیفیت بالا عرضه کنند. این نمایندگی ها خدمات مورد نیاز برای مشتریان را در سراسر کشور فراهم می کنند. همانطوری که می دانید از بزرگترین نمایندگی های اسکچرز در کشور می توان به نمایندگی موجود در شهر تهران اشاره کرد.

سالانه خریداران زیادی به نمایندگی های اسکچرز مراجعه می کنند. تا این محصول با ارزش را به صورت ارزان خریداری کنند. شما خریداران عزیز می توانید به راحتی و با مراجعه غیر حضوری به این نمایندگی ها در سراسر کشور محصولات اسکچرز و انواع کفش اسکچرز مورد نیاز خود را با صرف کمترین هزینه خریداری نمایید.

نمایندگی های اینترنتی

در زمینه خرید و فروش محصولات اسکچرز، نمایندگی ها و شرکت های اینترنتی متعددی در کشورمان فعالیت می کنند. اگر می خواهید خرید کفش از این برند را ارزان را تجربه کنید، به نمایندگی ها فروش این محصول با ارزش در سراسر کشور سر بزنید ضمن با خبر شدن از تازه ترین مدل های آن این محصول را به راحتی خریداری کنید.

نمایندگی های فروش کفش اسکچرز، انواع مدل های این محصول مانند، مدل Go Step و مدل SKECHERS Bowerz را در معرض فروش قرار دادند و شما می توانید به راحتی، این مدل از کفش را از این نمایندگی ها ببینید. و کفش مد نظرتان را خریداری و آن را تحویل بگیرید. شرکت های پخش و فروش محصولات اسکچرز در اکثر استان ها وجود دارند.

فروشگاه تولیدات اسکچرز در بازار کفش ایران آنقدر زیاد است که اطمینان از معتبر بودن آن کاری دشوار است، برای همین توصیه می کنیم از نمایندگی معتبر و توزیع کننده معتبری که شناخته شده هستند خرید خود را انجام دهید.

بهترین کفش اسکیچرز
بهترین کتونی اسکچرز در بازار

آشنایی با مدل Go Step و دیگر مدل های کفش اسکچرز

شرکت اسکچرز از معروف ترین شرکت های آمریکایی تولید کننده کفش در دنیا است. که سالانه مدل های مختلفی از کتونی را تولید و روانه بازار های خارجی می کند. برای این که با بهترین مدل کتونی های اسکچرز آشنا شوید با ما همراه شوید تا مهمترین و بهترین مدل از کفش های اسکچرز را به شما معرفی کنیم.

قطعا شما نیز وقتی به بازار کفش مراجعه می کنید با انواع مدل های کفش روبرو می شوید .که انتخاب را برای شما سخت می کند، برای این که در هنگام انتخاب کفش سردرگم نشوید. پیشنهاد می کنیم به مدل های مختلف کفش اسکچرز بیشتر توجه کنید. شرکت اسکچرز انواع سلیقه ها را مد نظر قرار داده و کتونی های متنوعی را برای سلیقه های مختلف تولید کرده تا این مشکل به آسانی رفع شود.

از انواع مدل های کتونی های اسکچرز می توان به مدل Go Step اشاره کرد، این مدل از کفش جزو کفش های راحتی و مخصوص پیاده روی است که به دلیل داشتن زیره منعطف در تمام جهات و استفاده از پارچه مش و الیاف مصنوعی روی کفش جهت تهویه بهتر و همچنین به دلیل داشتن فناوری Memory Foam در قسمت کفه‌ی کفش برای راحتی بیشتر توانسته در سال های اخیر جزو کفش های پر فروش در جهان باشد.

کفش اسکچرز مدل Go Step به دلیل راحتی، بیشتر برای کارهایی که تحرک فرد در آن بیشتر باشد مورد استفاده قرار می گیرد، مانند پیاده روی، ورزش، کوه نوردی و … برای اینکه بتوانید این مدل را خریداری کنید می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی آن را سفارش دهید.

 

خربد کفش مدل Go Step اینترنتی

توصیه ما برای خرید این مدل از کفش اسکچرز خرید اینترنتی است. این کار یکی از آسانترین راه های خرید کفش است. در این روش شما می توانید از طریق جستجوی سریع و انتخاب گزینه خرید محصول مورد نظر را در سریع ترین زمان سفارش دهید.

همچنین از طریق عضویت در کانال پیام رسان های معتبر درخواست خرید کفش اسکچرز را مطرح و در کمترین زمان ممکن آن را دریافت کنید.

 

کفش اسکچرز مدل Go Step

 

خرید کفش اسکچرز مدل SKECHERS Bowerz

اگر از آن دسته افرادی هستید که به مدل کفشتان خیلی اهمیت می دهید .پیشنهاد می کنیم از مدل SKECHERS Bowerz کفش اسکچرز استفاده کنید. این مدل از کفش به دلیل زیبایی و کیفیت بالایی که دارد، توانسته امسال جزو پرفروش ترین مدل کتونی اسکچرز در بازار کشورمان باشد.

مدل SKECHERS Bowerz کفش اسکچرز به سبب راحتی بی نظیر، شهرتی جهانی دارد‏‏.

همچنین این مدل از کفش دارای فن‌آوری‌ GOga Mat، زیره Resalyte، فناوری Memory Foam، فن‌آوری‌GOimpulse و فن‌آوری‌GO Pillars است که این کفش را از سایر کفش ها برتر می کند.

به دلیل تکنولوژی های به کار رفته در ساخت انواع مدل های کتونی اسکچرز به خصوص در زیره و کفی آن، این برند برای افرادی دارای بیماری آرتروز، پا درد و کمر درد، توسط پزشکان توصیه می شود .و بهتر است برای راحتی از این مدل کفش ها استفاده کنند.

مدل های طبی کفش اسکچرز به دلیل داشتن استاندارد های روز از فروش بیشتری در بازار کفش بهره می برند. این مدل از کفش ها برای افرادی که درد پا و یا کمر درد دارند توصیه می شود.

برای خرید این مدل می توانید به فروشگاه های کفش طبی و یا نمایندگی های مجاز در سراسر کشور مراجعه کنید و این محصول را با ارزانترین قیمت تهیه نمایید.

زیباترین کفش اسکچرز
زیباترین کتونی اسکچرز در بازار

فروش کفش اسکچر با ارزانترین قیمت؟

قطعاً برای اینکه یک محصول چه از نوع صنعتی یا غیر صنعتی بتواند خدمات مورد نیاز کالای خود برای مشتری را به بهترین شکل فراهم نماید، نیاز به نمایندگی فروش محصول خود در هر شهر یا کشوری است. پس با توجه به اهمیت فروش کفش های استاندارد و با کیفیت در کشورمان. شرکت های زیادی در ایران اقدام به تاسیس نمایندگی برای فروش محصولاتشان کرده اند .یکی از آنها شرکت اسکچرز است که توانسته به صورت مستقیم و یا غیره مستقیم به دلیل تحریم ها نمایندگی خود را در کشورمان دایر کند.

مرکز فروش اسکچرز در بیشتر شهرهای بزرگ و کوچک ایران از جمله تهران، اصفهان، شیراز، تبریز و دیگر شهرهای ایران وجود داشته و خریداران این محصول می توانند اقدام به خرید و تهیه انواع مدل های کفش  های اسکچرز از این مراکز اقدام نمایند.

برای خرید از این مراکز می توان با مراجعه به فروشگاه های ارائه دهنده کفش آن را تهیه نمود. همچنین می توان با مراجعه به فروشگاه های اینترنتی در فضای وب آن را سفارش و درب منزل تحویل گرفت. اغلب کفش های موجود در کشورمان مانند کتونی های این برند از کشورهای دیگر وارد ایران می شود، در نتیجه معمولا برای خرید کفش اسکچرز اصل تقاضای بیشتری در بازار وجود داشته و مراکز فروش کمک بیشتری به این موضوع می کنند.

با توجه به کیفیت خوب محصولات شرکت اسکچرز قیمت آن نیز نسبت به برندهای دیگر مقرون به صرفه است. شما می توانید با مراجعه به وب سایت های عرضه کننده کفش های اسکچرز آن را زیر قیمت بازار خرید کنید. اگر هم به صورت عمده خرید نمایید از تخفیفات ویژه ای نیز برخوردار می شوید.

کفش اسکچرز ارزان
خرید ارزان کفش اسکچرز

 

خرید اینترنتی کفش اسکچرز :

  1. دیجی کالا
  2. فروشگاه هوادار
  3. نامی مد

شنبه 4 بهمن 1399
بؤلوملر :